Συχνές Ερωτήσεις

ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Οι τιμές των προϊόντων που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υπολογισμένες σε ΕΥΡΩ (€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής. Τα έξοδα της αποστολής για την κάθε παραγγελία θα αναγράφονται αυτόματα αμέσως μόλις ο πελάτης διαλέξει τρόπο αποστολής και ενημερώνεται ξανά στο μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας του. Προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι όλες οι πληροφορίες και οι τιμές προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σωστές και ενημερωμένες την στιγμή που βάζετε μια παραγγελία. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα ενημερωθείτε εγκαίρως και είναι στην κρίση σας αν επιθυμείτε να προχωρήσετε στην παραγγελία με την ανανεωμένη τιμή ή όχι.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Η πληρωμή όλων των ειδών απαιτείται πριν την παράδοση. Δεχόμαστε πληρωμές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας (όλες οι κάρτες είναι δεκτές), υπάρχει  η δυνατότητα για αντικαταβολή μετρητών με την παράδοση στην εταιρεία ταχυμεταφορών (δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για την αντικαταβολή) καθώς και κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας . Η διαδικασία χρέωσης της κάρτας σας γίνεται σε προστατευμένο περιβάλλον της τράπεζας που συνεργαζόμαστε διασφαλίζοντας έτσι την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και των ηλεκτρονικών συναλλαγών σας.

(Οι πελάτες της Κύπρου μπορούν να κάνουν παραγγελία μόνο με κάρτα και όχι με αντικαταβολή)

Κατάθεση στην τράπεζα μπορεί να γίνει στον κάτοχο του λογαριασμού Σ.ΜΑΡΓΟΝΙΔΟΥ κ ΣΙΑ Ε.Ε. με αυτές τις λεπτομέρειες IBAN

EUROBANK GR3402600080000310200087020

ΠΕΙΡΑΙΩΣ GR3501720730005073031237101

ALPHA GR3101401560156002320002255

ΕΘΝΙΚΗ GR6201101150000011544062067 

ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Με αγορές από 150€ έως 300€ μπορείτε να έχετε μέχρι 3 άτοκες δόσεις.
Με αγορές από 300€ έως 600€ μπορείτε να έχετε μέχρι 5 άτοκες δόσεις.
Με αγορές από 600€ και πάνω μπορείτε να έχετε μέχρι 8 άτοκες δόσεις

*Το πρόγραμμα δόσεων αφορά όλες τις πιστωτικές κάρτες εκτός της American Express

ΑΠΟΣΤΟΛΗ-ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα και Κύπρο. Προσπάθειά μας είναι να αποστείλουμε τα προϊόντα μας το συντομότερο δυνατόν, παρόλα αυτά δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν καθυστερήσεις που μπορεί να προκύψουν από εξωγενείς παράγοντες. Μόλις γίνει σαφής ο τρόπος πληρωμής στόχος μας είναι να επεξεργαστούμε όλες την παραγγελία σας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και να προχωρήσουμε στην αποστολή.

Είναι ευθύνη σας να ελέγξετε την παραγγελία σας κατά την παράδοση για τυχόν απώλειες ή ζημιές και να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας αν διαπιστώσετε οποιοδήποτε πρόβλημα.

Δεχόμαστε παραγγελίες μόνο από Ελλάδα και Κύπρο όπου και είμαστε αποκλειστικοί αντιπρόσωποι.

Για λόγους ασφαλείας, απαιτείται υπογραφή κατά την παράδοση. Παρακαλούμε διασφαλίστε ότι αποστέλλουμε σε διεύθυνση στην οποία θα υπάρχει κάποιος να υπογράψει για το δέμα σας κατά την παραλαβή. Οι εταιρείες ταχυμεταφορών χρειάζονται τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου για να μπορούν επικοινωνήσουν μαζί σας κατά την παράδοση αν υπάρξει ανάγκη ή να σας στείλουν sms που αφορά την αποστολή σας.

ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Η εταιρεία μας αποστέλλει την παραγγελία σας μέσω εταιριών ταχυμεταφορών/ courier. Η παράδοση γίνεται συνήθως μέσα στην επόμενη εργάσιμη ημέρα από την ημέρα αποστολής της παραγγελίας σας από εμάς, εκτός από ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές της χώρας όπου ο χρόνος παράδοσης φτάνει τις 2-3 εργάσιμες ημέρες.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Τα έξοδα αποστολής για αποστολές εντός Ελλάδος είναι €5 (δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για την αντικαταβολή) και για Κύπρο €18. Το κόστος αφορά παράδοση σε μεγάλα αστικά κέντρα (για παράδοση σε απομακρυσμένες περιοχές θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά πως διαμορφώνεται το τελικό κόστος μεταφοράς είτε αν επιθυμείτε να μεταβείτε στο κοντινότερο σε εσάς γραφείο της εταιρίας ταχυμεταφορών να παραλάβετε την παραγγελία σας χωρίς επιπλέον έξοδο από το παραπάνω).

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 80ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ & ΑΝΩ ΤΩΝ 150ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

• Όταν παραγγέλνετε για πρώτη φορά, θα σας ζητηθεί να ανοίξετε έναν λογαριασμό μαζί μας και να συμπληρώσετε κάποια απαιτούμενα στοιχεία στην αντίστοιχη φόρμα.

• Κάνετε εγγραφή είτε κάνοντας κλικ στο Login που βρίσκετε στο πάνω μέρος του site μας, είτε από την διαδικασία αγοράς, εισάγοντας τα στοιχεία που σας ζητούνται.

• Ξεκινάτε πληκτρολογώντας ένα όνομα χρήστη και έναν μυστικό κωδικό πρόσβασης.

• Όταν συμπληρώνετε το πεδίο που αφορά την διεύθυνση παράδοσης σας ζητείτε να δώσετε ένα όνομα για την διεύθυνση που καταχωρείτε πχ αν πρόκειται για την διεύθυνση κατοικίας σας μπορείτε να της δώσετε την ονομασία «οικία», αυτό είναι για δικιά σας διευκόλυνση καθώς μπορείτε να καταχωρήσετε διαφορετικές διευθύνσεις παράδοσης πχ σπίτι, γραφείο κλπ

• Είναι απαραίτητο να συμπληρώσετε αριθμό κινητού τηλεφώνου για να μπορέσει να έρθει άμεσα σε επικοινωνία ο κουριερ κατά την παράδοση αν χρειαστεί

• Αφού κάνετε την περιήγηση στην ιστοσελίδα μας μπορείτε να πατήσετε Αγορά σε κάθε προϊόν που επιλέξετε να αγοράσετε και μόλις ολοκληρώσετε τα ψώνια σας τότε μπορείτε να πατήσετε Ταμείο ώστε να οδηγηθείτε προς την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

• Εάν έχετε εκπτωτικό κουπόνι καταχωρείτε τον κωδικό του κουπονιού στο αντίστοιχο πεδίο κ πατήστε ΟΚ για να ενεργοποιηθεί. Επίσης σημειώνετε αν θέλετε Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Τιμολόγιο (σε περίπτωση που επιθυμείτε την έκδοση Τιμολογίου θα πρέπει να εισάγετε επιπλέον και τα στοιχεία ΑΦΜ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ και ΔΟΥ).

• Όλα τα βήματα και οι πληροφορίες που σας ζητούνται (προσωπικά στοιχεία, πληροφορίες για την πιστωτική κάρτα, πληροφορίες λογαριασμού, διεύθυνση παράδοσης) είναι απαραίτητα για να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί η παραγγελία. Η εταιρεία μας δεν έχει πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σας καθώς η διεκπεραίωση γίνεται σε περιβάλλον της τράπεζας διασφαλίζοντας την ασφάλεια των συναλλαγών σας και φυσικά την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων.

• Πριν στείλετε την παραγγελία σας, σας δίνεται η δυνατότητα να αναθεωρήσετε την επιλογή σας, να αφαιρέσετε ή να προσθέσετε προϊόντα, να ελέγξετε το συνολικό κόστος της παραγγελίας και να διορθώσετε τυχόν λάθη που έχουν εισαχθεί στα στοιχεία σας κλπ. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την σωστή και έγκαιρη παράδοση της παραγγελίας σας σε περίπτωση που δεν έχει συμπληρώσετε τα σωστά στοιχεία παράδοσης.

• Επιλέγετε ανάμεσα σε 3 τρόπους πληρωμής:

1. πληρωμή με κάρτα,

2.αντικαταβολή πληρωμή κατά την παράδοση στο σπίτι-χώρο σας

3. κατάθεση στην τράπεζα

• Σε περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με κάρτα παρακαλούμε σιγουρευτείτε πως οι πληροφορίες του λογαριασμού σας (όνομα και επώνυμο, διεύθυνση λογαριασμού είναι σωστά καθώς επίσης και πως αριθμός πιστωτικής κάρτας, ημερομηνία λήξης καθώς επίσης και κωδικός ασφαλείας στο πίσω μέρος της κάρτας) αντιστοιχούν στην πιστωτική σας κάρτα.

• Η παραγγελία σας θα επιβεβαιωθεί μόνο αφού επαληθεύσουμε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας και λάβουμε πιστωτική έγκριση.

• Η παραγγελία σας αντιπροσωπεύει το αίτημα σας για την αγορά των προϊόντων μας.

• Μόλις υποβάλλετε την παραγγελία σας, ένα email επιβεβαίωσης θα σας σταλεί άμεσα.

• Η αγορά θα ισχύει μόνο μόλις σας ειδοποιήσουμε ότι η παραγγελία έγινε αποδεκτή και έχουμε αποστείλει τα προϊόντα.

• Τα προϊόντα παραμένουν στην ιδιοκτησία μας μέχρι την ολική εξόφλησή τους.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

H εταιρεία μας κάνει το καλύτερο δυνατό να βρει και να σας αποστείλει οτιδήποτε έχετε παραγγείλει. Σε ορισμένες περιπτώσεις πιθανόν να υπάρχει μια καθυστέρηση μέχρι το ηλεκτρονικό κατάστημά μας ενημερωθεί με τα διαθέσιμα προς πώληση αποθέματα. Αν το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας για να σας ενημερώσουμε αν και πότε το είδος θα είναι ξανά διαθέσιμο ή να σας προτείνουμε εναλλακτικά διαθέσιμα προϊόντα.

EMAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αλλά και στο στάδιο αποστολή της θα σας έρθει επιβεβαιωτικό email. Σε περίπτωση που δεν το παραλάβετε αφού ελέγξετε ότι έχετε δώσει σωστά το e-mail σας και ότι ακολουθήσατε σωστά όλα τα βήματα που απαιτούνται για την αποστολή της παραγγελίας σας καθώς και ότι το e-mail με λεπτομέρειες της αποστολής σας δεν έχει πάει στο junk ή στο spam folder σας, παρακαλούμε να επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-9713808 και 210-9858811 ή στο email [email protected] για να σας δώσουμε ότι πληροφορίες χρειάζεστε.

Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ

Κάνοντας Log in στο πεδίο ο λογαριασμός μου μπορείτε να παρακολουθείτε τις παραγγελίες σας καθώς και άλλες πληροφορίες που έχετε αποθηκεύσει.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Επιβεβαίωση της αποστολής σας μαζί με τον Αριθμό Φορτωτικής που αντιστοιχεί στο δέμα σας, σας αποστέλλεται με e-mail μόλις η παραγγελία σας παραληφθεί από την εταιρεία κούριερ από την αποθήκη μας. Έτσι μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας ή να επικοινωνήσετε κατευθείαν με την εταιρεία κούριερ δίνοντας τους τον Αριθμό Φορτωτικής που αντιστοιχεί στο δέμα σας και να συνεννοηθείτε για την παράδοση/παραλαβή .

ΑΛΛΑΓΗ/ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να μας στείλετε ένα e-mail στο [email protected] με θέμα αποστολής “ΑΚΥΡΩΣΗ/ΑΛΛΑΓΗ” προωθώντας την επιβεβαίωση της παραγγελίας που σας έχουμε στείλει και αναφέροντας την αλλαγή που θέλετε να κάνετε. Αυτό μπορεί να συμβεί αν η παραγγελία σας είναι εκκρεμής ή σε επεξεργασία. Αν η παραγγελία έχει ήδη εκτελεστεί θα πρέπει να λάβετε το προϊόν και έπειτα να ακολουθήσετε την διαδικασία επιστροφής.

ΆΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ

Σε περίπτωση που βάλετε μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και αποφασίσετε να μην την αποδεχθείτε ουσιαστικά υπαναχωρείτε από την σύμβαση πώλησης. Αν προβείτε σε αντίστοιχη ενέργεια κατ’ εξακολούθηση (παραπάνω από δύο φορές) χωρίς να μας ενημερώσετε, τότε η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί να εκτελέσει μελλοντικές σας παραγγελίες ή να τις εκτελέσει συμπεριλαμβάνοντας το συνολικό κόστος μεταφορικών όλων των προηγούμενων σας παραγγελιών που αρνηθήκατε να παραλάβετε χωρίς να έρθετε σε γραπτή συνεννόηση μαζί μας και να ζητήσει προκαταβολή για το 30% της συνολικής αξίας πριν εκτελέσει την παραγγελία (αφορά πληρωμή με αντικαταβολή).

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Κάθε αλλαγή θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη και το προϊόν θα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Αλλαγές γίνονται σε προϊόντα που είναι σε έκπτωση αλλά όχι σε προϊόντα που είναι σε προσφορά εκτός από την περίπτωση που το προϊόν παρουσιάζει εργοστασιακό ελάττωμα.

Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας μπορείτε να κάνετε επιστροφή. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε πριν στο [email protected] για τον λόγο που δεν μείνατε ευχαριστημένοι και τους κωδικούς που θέλετε να σας στείλουμε προς αντικατάσταση, αναφέροντας επίσης τον αριθμό της απόδειξης λιανικής που εκδώσαμε με την αποστολή της παραγγελίας σας.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να επιστρέφονται με την συσκευασία και τα αυθεντικά καρτελάκια ακόμα στο προϊόν. Όλες οι επιστροφές είναι υπ’ ευθύνη του πελάτη μέχρι να έρθουν στα χέρια μας.

Για να κανονίσετε την παραλαβή των προϊόντων που θέλετε να επιστέψετε, αφού πρώτα έχετε έρθει σε επικοινωνία μαζί μας, καλέστε την εταιρεία courier με την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας αρχικά και στείλτε το δέμα με χρέωση παραλήπτη. Σημείωση: σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και για αυτό το επιστρέφετε δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα αποστολής, αν πάλι το επιστρέφετε απλά γιατί αλλάξατε γνώμη τότε τα έξοδα αποστολής θα αφαιρεθούν από το πιστωτικό σας.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αγοράσετε κάτι αυτή τη στιγμή προς αντικατάσταση αυτών που επιστρέψατε δημιουργείται ένα πιστωτικό το οποίο μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε εντός 30 ημερών για να κάνετε μία νέα αγορά.

Αν για κάποιο λόγω δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν και να μας ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Έπειτα από την υπαναχώρηση είναι δικαίωμα σας να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, σε αυτήν την περίπτωση θα σας ζητήσουμε τα στοιχεία σας (λογαριασμό τραπέζης, iban κλπ) για να προβούμε σε έμβασμα μόλις έρθει στην κατοχή μας το προϊόν που επιστρέψετε. (Σημείωση: σε περίπτωση που το προϊόν που επιστρέψατε κ για το οποιο ζητάτε επιστροφή χρημάτων είναι ελαττωματικό και για αυτό το επιστρέφετε δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα αποστολής, αν πάλι το επιστρέφετε απλά γιατί αλλάξατε γνώμη τότε τα έξοδα αποστολής θα αφαιρεθούν από το πιστωτικό σας και θα προκύψει το καθαρό ποσό που πρέπει να κατατεθεί στον τραπεζικό λογαριασμό σας.)

ΔΟΚΙΜΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Κατά την δοκιμή των προϊόντων σας παρακαλούμε βεβαιωθείτε πως δεν φοράτε κρέμα, άρωμα κλπ το οποίο μπορεί να αφήσει μυρωδιά ή σημάδι στο προϊόν. Δεν θα μπορούμε να δεχτούμε την επιστροφή κανενός προϊόντος για το οποίο φαίνεται πως οι παραπάνω οδηγίες δεν τηρήθηκαν.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Είναι ευθύνη σας να ελέγξετε τις οδηγίες καθαρισμού όπως έχουν δοθεί από τον κατασκευαστή και βρίσκονται στην ετικέτα κάθε προϊόντος. Οποιεσδήποτε πληροφορίες παρέχονται από αυτό το site δίνονται για να βοηθήσουν την διαδικασία αγοράς μόνον. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για καμία ζημιά, κόστος ή έξοδο που θα προκληθεί από λάθος τρόπου συντήρησης/καθαρισμού.

ΕΓΓΥΗΣΗ

Τα είδη που πωλούνται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος δεν συνοδεύονται από πιστοποιητικό εγγύησης καθώς κάτι τέτοιο δεν παρέχεται από τον κατασκευαστή. Η εταιρεία μας είναι μεταπωλητής και όχι κατασκευαστής των ειδών που εμπορευόμαστε, είμαστε λοιπόν υπεύθυνοι για λογαριασμό του κατασκευαστή για την σωστή ποιότητα των εμπορευμάτων που διακινούμε και οφείλουμε να επιδιορθώσουμε ή και να αντικαταστήσουμε σε ορισμένες περιπτώσεις εμπορεύματα που παρουσιάζουν εργοστασιακό ελάττωμα εντός της σεζόν και σε εύλογο χρονικό διάστημα από την ημερομηνία αγοράς (ένα μήνα). Μετά το πέρας αυτού του διαστήματος η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος να ελέγξει το προϊόν κατά την παραλαβή και να μας ενημερώσει άμεσα αν εντοπίσει κάποιο εργοστασιακό πρόβλημα. Όλα τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά και μόνο εργοστασιακά προβλήματα κ όχι οποιαδήποτε άλλη φθορά που μπορεί να επέλθει στο προϊόν από κακή χρήση.

ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η εταιρεία μας είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της μάρκας Paul’s Boutique για την Ελλάδα κ την Κύπρο κάτι που σαφέστατα διασφαλίζει πως τα προϊόντα που διακινούμε είναι 100% αυθεντικά!

ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ

Αυτοί οι όροι και οι προϋποθέσεις δημιουργήθηκαν σύμφωνα με τους νόμους της Ελλάδας και σε περίπτωση οποιασδήποτε διαφωνίας ή αξίωσης που συνδέεται μαζί τους, υπόκειται στην αρμοδιότητα των Ελληνικών Δικαστηρίων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ/ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Το τμήμα υποστήριξης/εξυπηρέτησης πελατών λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) 09:00 με 17:00 στα τηλέφωνα 210-97 13 808, 210- 98 58 811 είτε στο email [email protected]